Dagen innan skola så njut vafan!

Vaknade upp och tänkte, amen solen kommer komma sooner or later
Nej, det gjorde den inte. Den låg och myste under ett fluffigt täcke av moln.
Jag åkte in med Gabriella till stan idag.  Ingen press-shopping bara coola brudar.
 Det är konstigt det där med två vänner som funnit varandra som jag och Gabriella,
det blir aldrig pinsamt tyst, ingen tycker den andre är konstigare. helt enkelt perfect match!
Vi lyckas alltid hitta på något att skratta åt.
Vi lunkade runt från gata till gata och bara chillade, trust me det behövs såhär
dagen innan skolan börjar igen!
Lunch och glass till efterrätt satt fint innan vi tog bussen tillbaka.
Sedan hade vi kul med gabriellas häst Hubert, jag vet att han kallas Hubbe men
vafan, Hubert är ju världens charmigaste namn på en liten trind D-ponne med vit päls.
Sedan börjad
e mina tankar flyta över på skola. Jag jublar inte, den saken är klar.
Nu ska jag gå och äta lasagne till middag! ha det


 
      oufit of the day


  

Kommentarer
Postat av: Agnes

mmm lasange

2009-04-13 @ 20:38:00
URL: http://batgirls.blogg.se/
Postat av: ggabbbiii

haha, hubert:(

ja fyfan, chill va de allt :D förövrigt gillar jag den enormt heta bilden du lyckades klämma in på mig där! love u honey,bäst som alltid <3

2009-04-13 @ 21:08:01
Postat av: Anonym

Så jaevla snygg är due!!!

2009-04-14 @ 15:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0