läxor ;( ridning ;)


hallå, förlåt för dålig uppdatering!
Idag är det torsdag  dagarna för mig har bara flugit iväg. I och för sig har jag
slösat bort dom med hjälp av tv läxor och kompisar.
Jag har tänkt på det där med skola, vi tillägnar nästan halva våra dagar på skola, hela veckan, året om. Jag menar, det klart man blir utmattad. Men så finns det tydligen många som tänker nejdå, att lära sig nya aker är ingen tung börda att bära. Och visst det kan stämma men edan fick någon för sig att vi ska ta med skolan hem också, läxor. pust
Jag tycker det är onödigt bara.
måste gå nu, ska och rida med systra mi. hör av mig senare tills dess, ha det





Den otroligt snygga christin i sina obeskrivligt vackra ridkläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0