Lördagen

Lördagsförmiddan spenderade jag med Gabriella och Agnes. Vi åkte in till Backaplan och var inriktade på att hitta praktikplats som sagt. Men nejdå, så tur hade vi inte. Inget på varken Cubus eller Intersport. Gick sedan och köpte min efterlängtade ballerina. Kom på först när jag stod och skulle ta upp plånboken att jag hade glömt kortet hemma, men som tur var hade agnes cash och betalade för mig. thanks hun. Solen stekte och gissa vilka som blev glassugna? Vi gick och satte oss på ett mysigt glasscafé. En aning kyligt när vinden svepte förbi men annars väldigt mysigt att sitta och mumsa utomhus. Sedan kom jag på det, här kan man ju praoa! Tyvärr blev det inte riktigt som jag och Gabriella hade tänkt det, att praoa samtidigt men jag har iallafall fixat en vecka då jag jobbar själv där. Blir nog nervöst första dagen men hålller tummarna för att det ska släppa! 


  På eftermiddagen blev rockkkonsert på vingen med Felicia, Anna, Sofia och Karin. Bra band med bra låtar, kanske lite för många låtar per band ibland.. Men det gjorde oss inget, vi hade det så trevligt så! Tyckte det var superbra gjort utav Seaweed som för dom var deras första spelning på den konserten, bra jobbat säger jag!


               Prima ballerina


Kommentarer
Postat av: agnes :)

hahahahh, vilken fin glass jag har. Men är den inte lite liten?

2009-04-19 @ 20:44:34
URL: http://batgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0