Praktik, ballerina

Hallå, underbar dag is'nt? Jag vet att jag håller på att tjata om väder och vind hela tiden, men det är ju inte direkt så att vi har blivit bortskämda med sol dom senaste somrarna. Nej usch, regn och rusk dag in och dag ut har aldrig riktigt varit min grej.

Anyway, planer för idag, ska in med gabriella till stan och kolla upp praktikplats. Det känns som vi redan har gett upp hoppet lite eftersom vi sist gick in till ungefär varenda butik i hela stan och kollade, men icke sa nicke. Nu har vi iallafall fått ett tips om att Cubus skulle ta emot så då är jag och gabriella där i första hugget!

Det börjar ju även dofta sommaravslutning (jag vet att det är ganska lång tid kvar men man får väl drömma?) Så då har Christin bestämt sig för att handla in sommarens nätta ballerinaskor. Och jag har hittat ett par som är precis så jag vill ha dom. Enkla svarta i skinn med en liten ljuvlig rosett framtill. Mm.. ballerinaskor är verkligen ett av mina sommarmåsten. Ska inhandla dom idag så jag skriver mer senare! till dess ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0