Härligt!

Så, nu har jag ridit ponken min.
Kom och tänka på en sak, fan vad gött det börjar bli ute nu.
Allting förvandlas till grönt. Solen värmer ängar som glittrar. Ja, allt blir magiskt. Längtar så in i bänken till sommarlovet nu. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! I skolan har jag börjat köra med lite slappare tag, jag menar om det ändå är 9:ans betyg som räknas ja, då är det egentligen ganska soft nu. Jag är en sån person som gärna sätter lite extra press på mig själv. Har för höga krav helt enkelt. Vilket gör att jag ganska lätt blir stressad och omotiverad. Men duktig som jag är har jag börjat att tänka så länge jag försökte och gjorde mitt bästa så räcker det. Inte alltid det funkar men jag börjar vänja mig vid tanken. Helg snart, hm inga planer so fare.
Men om det dyker upp något är kicki alltid beredd!
OJ jag glömde nästan, min syster fyller ju nitton idagså vi ger henne ett stort grattis tycker jag!


bikbok spring collection -09

Grattis suss(L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiin bild :)) (L)

2009-04-16 @ 21:27:18
Postat av: Anonym

Fiin bild :)) (L)

2009-04-16 @ 21:27:24
Postat av: gabriella

åh, älskar bilderna från bikboks sommar kolektion (stavas de så?) ! så härliga :)

grattis till susanna! =D<3

2009-04-16 @ 21:44:16
Postat av: Agnes

Jättebra att du tänker så!! Det är mkt bättre att du sparar dig till nian, sen ska du ju inte puscha dig själv för mkt då heller men du fattar :D KRAMAR PÅ DIG <33



Och grattis till SUSS!!! :D

2009-04-16 @ 21:51:23
URL: http://batgirls.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK FÖR DU TOG FETTOBILDEN!

2009-04-17 @ 11:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0