Min sista dag på mitt gamla liv!

Det är så sant som sagt!
Idag är sista dagen på sommarlovet. Det sommarlovet då jag degat som mest faktiskt. Annars har jag ju alltid haft extraträningar med konståkningen, tagit mig på en joggingrunda elr gått en snabb promenad ner till havet. Non of that has happened...
Så därför behöver jag komma igång igen, något som kan sysselsätta mig. Så jag ska skaffa kort på New Body och gå på sånna där roliga pass som Step up eller Afrikansk dans! Ska skaffa det så snart som möjligt innan jag sprängs av överskottenergi x)
 



I veckan köpte jag även en skitsnygg fodralklänning i blå mocka. Jag gick runt och småkikade lite på H&M när jag fick syn denna bllåa guldklimp. YAY!

dragkedja hela vägen upp...

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla snygg är du syster!

2009-08-25 @ 15:43:40
Postat av: paulina baekke

finast!

keep updating your blog! (L)=D

2009-08-28 @ 07:23:22
URL: http://paulinabaekke.blogg.se/
Postat av: agnes :)

JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ATT GÅ IN PÅ DIN BLOGG OCH SE DIN JÄVLA "SISTA DAG PÅ DITT SISTA JÄVLA LIV" CP RUBRIK! VISA LITE RESPEKT FÖR MIG SOM ÄR SJUK OCH INTE HAR NÅGOT LIV HÄR HEMMA!



UPPDATERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-29 @ 08:05:55
URL: http://batgirls.blogg.se/
Postat av: gabbi

^

|

|



word

2009-09-09 @ 13:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0