Söndag!

Godmorgon!
Jag steg upp till sol, några minuter senare åt jag frukost i spöregn och nu sitter jag ock bloggar till blåsigt men sol. Vad är det här?!
Ska iallfall dra en sväng till en kompis. Satsar på att hinna cykla iväg innan regnet kommer igen.  Vi har inte träffats så mycket under sommaren så ska bli kul!

Ikväll blir det Rix FM festivalen. Jag drar dit med min kompis Mathilda som jag träffade i Norge när vi var där och åkte skidor. Henne har jag inte heller träffat på ett tag så ska dra in lite tidigare för att sätta oss på något mysigt café och prata om, ja om allt. Har glömt min urladdade kamera hemma hos Paulina så får se om jag kan bjuda på några bilder...


Hittade en hemskt gammal bild på mig och gabriella, Haha, tror vi sitter inne i ett omklädningsrum på Lindex.. ._.


Kommentarer
Postat av: Anonym

CHRISTIN VAFAN ÄR DE DÄR FÖR JÄVLA BILD:O

2009-08-20 @ 22:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0