ojojoj

okej, mycket har hänt på kort tid. Som vanligt för christin alltså ^^
Så nu tar vi det lugnt och sakta...
Idag var jag på middag med familjen. Vi åt på Seglarkrogen ute i Långedrag. Mysigt och nära havet...


 Från i söndags till idag var jag hos mina barndomskompisar Josefin och Mathilda i Vårgårda (gaanska nära Allingsås)
Vi hade det bäst. Även mycket sol där. inte en tråkig stund med er ^^
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Först åkte jag iväg till Rörö för att fira midsommar. Dagarna blev spenderade med Sofia, Anna och Anders. Vi träffa några killar från förra året + några nya. Magnus m.f. Härligt väder blev det denare på helgen och jag och Sofia stekte! :)


Grillat? JATACK!

Magnus och Adam!

Sofia!<3

Magnus och Sofia spelar öhm fotboll xD

hjula? JAG KAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0