ONSDAAAG

Tjosan! Det regnar ute nu
               Det var sol ute igår
Jag vet inte om ni märker någon skillnad på dom två meningarna men det gör jag. Asså kallt var ju inte välkommet hit mer?! Aja.
Igår var jag på Liseberg och såg E.M.D med Anna och sofiabus! trevligt trevligt! Mycket folk...
Idag jobbade jag och sen åkte jag till Allum i partille och träffade min farmor en snabbis. jag skulle titta ut något att önska mig i födelsedagspresent. Hittade stuff, men säger inte vad det var förrän på Lördag då jag får dom! ;)

Nu ska jag chilla med lite choklad som går ut imorgon och vi inte fick sälja längre på triumf. Butikschef blir ledsen för att inte fått dom sålda och christin blir glad eftersom hon får ta hem ett par och bjuda och mumsa!
Imorgon blir min sista dag på triumf. It's sad but lovley! ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0