Lördag!

VÄLDIGT dålig uppdatering, men jag har varit busy typ!
i helgen har jag bland annat varit med Gabriella och Ellis. Vi åkte in en sväng till stan och fikade och sen bar det av hem till Ellis, i Lindome. Asså allt jag har att säga e bara wooew. WOEW. Om ni tyckte Torslanda var lantisstället numer 1 så borde ni åka till Lindome! Men jäkligt fint. Trevligt!
Ellis å gabriella på tåget! (jag tror hon fick ngt roligt på mobilen)

that's me

Som sagt, bara milslånga grusvägar och sammetsfält..

me like ma kamera

Sedan när det var dags att åka hem blev jag och gabriella ledsna för vi trodde att tåget inte skulle komma..

Men där var det ju!

Kommentarer
Postat av: gabriellaa

hahahaha, varför är vi så snygga christin?! :'(<3

2009-06-17 @ 13:02:39
Postat av: Alice

hallo hallo :) check in my blog x)

2009-06-17 @ 14:34:03
URL: http://alicearonsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha,det hade inte förvånat mig om tåget inte kom... jag o Sess var ju på fest där en gång o vi kom inte hem så din pappa fick hämta oss :P

2009-06-17 @ 20:24:19
Postat av: Anonym

HAHA JO DET MINNS MAN JOHANANA:D:DD: HAHAAH

2009-06-21 @ 19:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0