älsklingen är kommen

Äntligen är den min!!
Har gått och väntat ett tag nu på den här älsklingen som jag förhoppningsvis kommer ta med med överallt. Innan använde jag kameran på min mobil som kanske inte har liiika bra bildkvalité men men. Så nu vi får hoppas att minnena från sommaren 2009 kommer att sparas med hjälp av mig och denna pryl :)
idag har jag inte gjort något speciellt. Åkte bara in till kyrkan på mogronen och var med på gudstjänst med kåpa och allt. Tog emot nattvard, ja ni vet hela truddilutten! Sista stapeln i min konfimandhistoria. När jag kom hem fixade jag lite på min blogg och pluggade på mitt moppetest som är imorgon (nerver, nerver..) Men många har sagt det är lätt så vi får hålla tummarna. ha det


Kommentarer
Postat av: terris

i want it :(!

2009-05-06 @ 17:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0