fail

Ja, nu sitter man här en ljuvlig torsdagskväll och skriver. Hade orientering idag för övrigt -.- Jag säger bara, grattis till mig och gabriella som är bäst på att hitta i vildmarkens mystiska djungel.. Ridning idag även. Jag och syrran åker ju moppe dit och självklart på vägen hem så e något fel på den sabla kina-motorn och går inte att starta. Punkt. Jag känner att jag inte behöver utrrycka mig mer än så för att ni ska förstå hur det gick sen.  Haha, annars har jag haft en bra dag i allmänhet. ha det!

Kommentarer
Postat av: agnes :)

jag har tre bokstäver till dig älskling



u



s



b





puss på dig <3

2009-05-14 @ 22:43:51
URL: http://batgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0