gabriellachristin å fik funkar finfint

tjenare! Åkte in en sväng med Gabriella och fikade. Vädret blev strålande senare på dagen, härligt.
Nu får vi hoppas att det håller sig så också (vilket det nu inte kommer att göra bara för att jag sa så -.-) imorgon bär det av till Triumf på Backaplan för prao. Spännande spännande.. Det ska bli kul, jag älskar att träffa nya människor och om vädret blir fint vill många ha glass ^^

Vänta! jag fick just känna världens mest ljuvliga doft, GRILL<3
Dags att kavla upp ärmarna... Hoppas ni får en mysig söndagskväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha måste erkänna att sista bilden var ENORMT snygg! xD puss på dig <3

2009-05-24 @ 21:43:16
Postat av: Gabriellas kusin carl svensson

Gabriella är min kusin :)

2009-05-27 @ 21:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0