JAG ÄR GLAD

Nu sitter Christin här och är glad, lättad och mer positiv än jag någonsin har varit på dom senaste månaderna. Nu är det bara tre veckor kvar, ungefär. Två av dom består av prao på ett glasscafé inne på Backaplan - vilket innebär att äta glass och softa. Sista veckan gör man ju typ inget, eller visst dom hinner ändra betygen. Men inga mer prov eller läxor! Fatta vad gött?! Så nu ska slappa och njuta i fulla drag, för det förtjänar ffs jag :D


Förresten fick jag en ögonskugga och ngt annat glittrigt smink man ska ha på ögonen ifrån Make Up Store igår. Anledningen till denna fina gåva var att jag hade valt att prenumerara på en tidning. Så jag säger YAY till det med!

Kommentarer
Postat av: Toveee

DU ÄR SÅ SÖT, vännen min <3

2009-05-22 @ 09:05:41
URL: http://tovelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0