lördagens planer..

Hejsan! planer för idag? jo som ni kanske inte vet vaknar jag ganska tidigt på mornarna. Jag menar varför inte? Då har man ju hela dagen framför sig istället för att ligga där och halvsova. Jag är inte en av dom där jobbiga och trötta personerna som man inte vill gå i närheten på- person. Utan kanske är lite butter dom första tio minuterna. Låt mig vakna! haha nu låter jag som typ en hund som säger hur den vill bli behandla typ: "klappa mig gärna på magen, men om jag börjar krafsa med mitt högra bakben betyder det att jag är trött på dig och vill att du ska gå härifrån"

Ska nu på förmiddagen in och möta Sofia och Karro. Som det var tänkt först hade vi liseberg inplanerat men vädret (som alltid) höll oss tillbaka. Jag tror vi äter en bit där inne och sen blir det nog filmkväll! skriver mer senare, ha det!


Kommentarer
Postat av: agnes :)

TACK!! Söta du för att du klippte bort min mun <33 :D Du vet hur jag vill ha det ;-)

2009-05-09 @ 09:53:20
Postat av: terris

fin form :O

2009-05-09 @ 17:15:41
Postat av: Anonym

Lisseberg imon istället! :D I'm going som du kanske redan vet. Be there så kanske vi möts! En fågel viska i mitt öra att det skulle bli fint väder imon ^^

2009-05-09 @ 17:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0