nu har sofia tagit studenten!

Har haft en lagom jobbig dag på triumf idag. Men direkt när jag hade slutat bar det av hem för att slänga på mig något och fira Sofia på hennes student. GRATTIS! Blev ett par foton. Sen slog det mig, fyra år kvar tills jag står där i min mössa och skriker för fulla muggar : "FYFAN VAD JAG ÄR BRA!!" fyra långa år, men som tur är finns det mycket kvar att njuta av också.
Nu är jag trött och ska gå och ta på mig min pjamas. Och förresten är ledig imorgon så då sticker jag och syrran till stan och shoppar- lovley! ha det bra och godnatt på er!



Sofia, Suss och Johanna

Natta håller i en väldigt söt hund.

Kommentarer
Postat av: andreahh

Grattis till henne ;) <3

2009-05-28 @ 19:40:14
URL: http://tiiepandrea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! Yeah, du har ett långt år kvar av 9:an (Vilket betyder nationella prov, dam dam DAAAAAAM), sedan har du också 2 år till av förberedelse för ett annat nytt nationellt prov (Eller va det ett år?). Sen efter all möda och lidande då, DÅ kan du ta studenten. And oh, 9'an is gonnna suck xD (Skojja, 9'an äger. Seriöst, it's been awesome) YEAH! Hur mycket komemr du njuta nu! HA! ;)

2009-05-28 @ 23:01:46
Postat av: Sofia

Tack så mycket Kicki!! för att du var med och gjorde dagen så GRYMT bra! :D <3

2009-06-07 @ 12:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0