RESOR

Så, ännu en dag har passerat!
Nu har jag kommit i underfund med att inget bra väder - inga sugna glasskunder. Fick reda på att en av tjejerna som jag jobbar med beställde en sist-minutenresa till Greklad, Kreta. Tänk vad härligt att åka nu medans det ändå regnar och velar här i jobbiga Göteborg. Då kom jag och tänka på de fantastiska resor som faktiskt jag har fått göra under det senaste året: USA, Brasilien och Österrike! Så därför tänkte jag göra en liten flashback med bilder som jag har tagit!

BRASILIEN

På planet tidigt, tidigt..

Mellanladning i Amsterdam och 6 timmar att spendera. Hyrde cyklar och trampade runt i den vackra staden. Besökte även Van Gogh museét. Mäktigt.

Utsikten från huset, nedanför altanen började en trappa som slingrade sig ner till stranden..

På stranden , Erik (agnes pappa) Emma och Agnes

På beach Club, (lockigt hår när jag inte har gjort ett piss med det btw -.- )

Agnes i en av husets mysiga hängmattor...

Tagit efter en långa dag på stranden, vi är påväg hem och går på den ett par kilometerlånga stranden.
Det var så vackert där!

ÖSTERRIKE



Me and agnes i backen..

Vårat hotell, alldeles nyrenoverat och jag och agnes fick eget rum med dubbelsäng och shit :D

vid ett väldigt stort vattenfall som rann genom byn..

Fondue middag som var vääldigt god! (fråga mig inte vad jag gör..)

I backen igång med uppvärming.. get your hands up(L)

USA - tog inga kort  typ alls tyvärr, hann liksom aldrig. omen ni vet hur det är. Om man inte tar med den så ba: skit, nu skulle man ha haft kameran. och om man har med sig kameran tar man aldrig upp den för det kan man ju ta kort på senare.. dum christin, dum.. Förhoppningsvis blir det fler gånger dit!

Här har christin inte sovit på över 24 timmar. Vi har precis hyrt en bil som vi ska köra till huset där familjen som vi känner bor. Jävla talande GPS som pratade hela tiden : "Enter roundabout" "turn left"  "1 mile to final destination.."  Driving me crazy asså?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag vill me utomlands! Tror jag har vart där i Österrike!:D Ser riktigt härligt ut ;)

2009-05-26 @ 19:35:07
Postat av: andreahh

Sjukt fiiina och söta bilder ;) (L)

2009-05-26 @ 21:30:46
URL: http://tiiepandrea.blogg.se/
Postat av: kkaroliinaa

jättefina bilder kicki, mne gud va liten du ser ut på den från stranden :P

puss på dig (L)

2009-05-27 @ 07:28:59
URL: http://kkaroliinaa.blogg.se/
Postat av: gggaabs

hahahaa ah fan vad liten du ser ut när du sitter på stranden :o de va ändå typ i år?XD PUSSS.<3

2009-05-27 @ 10:22:10
Postat av: agnes :)

gah! muttflash! hihihi ;) Vad mycket lugg du hade på sista bilden! Och läppar då.. xD



looking forward to cyprus..... and känsö..... and the boat...

2009-05-27 @ 16:19:45
URL: http://batgirls.blogg.se/
Postat av: Therese

Tycker mycket om det du skrev! Skojigt att se lite schyssta grejer och inte bara det vanliga grejerna som man kan se om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0