kaosss

jajajja
sluta tjata! Jag VET att jag aldrig laddar upp. Men ni måste förstå er på en sak:
Jag sitter vid familjens stationära (eller hur det nu stavas) dator, där resten av min familj också vill sitta.
Vi har 1 Gb, 1 itzy bitzy tiny winy Gb! Detta gör det alltså inte möjligt att titta på youtubeklipp direkt, ladda ner låtar eller filmer eller ladda upp bilder. Förstår ni då verför jag inte inbland orkar vara aktiv på bloggen. Det tar hela stenåldern för mig om jag vill ladda ner Shrek 3!
Men visst, självklart får jag väl vara mer aktiv! (<--- wow! what a spirit -.-' )

Skolveckan har varit:
Mysig
Förvirrande
DRYG
men framförallt rolig :D

I tisdags åkte jag och agnes in till Rambergsvallens isrink. såhär gick det:

Kommentarer
Postat av: agnnennsnz

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHH snälla agnes se lite mer osmidig ut xD

2009-11-22 @ 19:20:43
URL: http://batgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0