PÅFÅGEL?

Nu har jag varit på Ingrid Segerstedt med mamsen och papsen!
HUR mysigt som helst säger jag bara! Jag har hittat världens mest gemytliga och underbara gymnasium.
Ska även kolla på LM Engström. Men detta ligger helt klar i topp!
Ingen shopping blev gjord idag så hängde med m&p till någon utställning. Där fick jag syn på asballa örhängen! jävligt dyra dock, kostade 300 kr.. Äkta "påfågel" och silver! En glamour, "Britain's version" fick jag också :)
Christin är glad och belåten, och flygande Jacob till middag låter inte heller helt fel.
Sedan ska väl christin hitta på något roligt ikväll, vi får se!
kram på er :)!

Kommentarer
Postat av: paulina

SNYGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



& impossible to find :(:(:(:(:(:(:(

2009-11-22 @ 11:19:40
URL: http://paulinabaekke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0