MÅNDAG

Idag är det måndag, men ingen skola för det inte!
Denna vecka är det prao för alla nior. Eftersom jag och agnes var aaaningen sega med att hitta något seriöst har vi fått ett "jobb" om man nu ens kan kalla det för det på krossholmen som ligger bortanför amhult, vid KSS håller till. Pappa jobbar nämligen på Volvo Penta där han är med och bestämmer vad båtmotorerna ska ha för egenskaper. Krosshalomen är ett marint center där dom testkkör båtarna osv. And it's not just some wimped tiny boats vi snackar om utan stora babys! Sådana man ser gamla rika gubbar köra runt i vid medelhavet..
Anyway, så där hamnade vi.
Denna veckan blir nog rätt lugn, inga läxor eller prov. Dessutom ser jag fram emot nästa vecka då jag å agnes drar till Cypern. JAG LÄNGTAR APMYCKET!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: agnes <3

VARM CHOKLAD!!!!!!!

2009-10-19 @ 18:02:16
URL: http://batgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0